wypożyczalnia samochodów
wypożyczalnia i wynajem samochodów

Czyszczenie filtrów

Posted in Uncategorized  by admin
August 11th, 2018

Jeżeli płukanie silnika jest wskazane, obowiązują odpowiednie zalecenia podawane przez wytwórnię (w instrukcji Obsługi). Okresowo, w terminach zalecanych przez wytwórnie, należy oczyszczać i przemywać filtry szeregowe oraz wymieniać wkłady filtrujace w filtrach bocznikowych. W razie stosowania zwykłego oleju celowe jest okresowe zdejmowanie i staranne przemycie miski olejowej silnika (np. w trakcie OT2 lub obsługi sezonowej), Należy często kontrolować zużycie oleju przez silnik. Wzrost zużycia oleju bez widocznych wyciekow zewnętrznych sygnalizuje zużycie silnika; wzrost poziomu oleju świadczy o przedostawaniu się do miski olejowej cieczy chłodzącej (np. wskutek uszkodzenia uszczelki głowicy) lub paliwa (np. przez uszkodzoną przepone pompy paliwa). Wymiana oleju w zespołach napędowych (skrzynce biegów, skrzynce rozdzielczej, sprzęgle hydrokinetycznym, przekladni hydrokinetycznej lub w moście napędowym). Zużyty olej należy spuszczać z nagrzanego zespołu, bezpośrednio po powrocie z trasy. Po spuszczeniu oleju należy nalać 1 . . . 2 litrów oleju wrzecionowego do zespołu, podnieść jedno z kół pędnych, uruchomić silnik i włączyć pierwszy bieg na przeciąg kilkunastu minut. Następnie spuszcza olej wrzecionowy i napełnia zespół przepisaną ilością odpowiedniego oleju. Nie należy napełniać zespołu zbyt dużą ilością oleju (ponad zalecany poziom). Powoduje to bowiem wyciekanie oleju przez uszczelki (niebezpieczeństwo zaolejenia sprzęgła lub hamulców) i grzanie się kół zębatych. Smarowanie podwozia. W instalacji smarowania centralnego należy sprawdzać okresowo, czy przewody nie są uszkodzone, oraz czy podczas pompowania oleju po naciśnięciu na pedał w szczelinach wszystkich smarowanych połączeń pojawiają sie kropelki oleju. Jeśli nie stwierdza się dopływu Oleju, trzeba odkręcić odpowiednią rurkę i sprawdzić jej drożność, ewentualnie zdjąć i przeczyścić wadliwie działający rozdzielacz. W podwoziu wyposażonym w smarowniczki indywidualne należy przed smarowaniem dokładnie oczyścić łebki smarowniczek i wtłaczać smar smarownicą pneumatyczną, nożną lub ręczna, aż do całkowitego wypchnięcia przez szczeliny zużytego smaru przez smar świeży. Do smarowania sworzni zapieczonych, nie dających się przesmarować za pomocą zwykłych urządzeń, trzeba użyć specjalnego przebijaka. [więcej w: żuraw warsztatowy, przeciski pod drogami, tribusteron ]
[podobne: otomoto grudziadz, luksusowe auta używane, dealer ford warszawa ]

Tags: , ,

Comments are closed.

Powiązane tematy z artykułem: dealer ford warszawa luksusowe auta używane otomoto grudziadz