wypożyczalnia samochodów
wypożyczalnia i wynajem samochodów

Lakierowanie

Posted in Uncategorized  by admin
June 11th, 2018

Biorąc ogólnie, nie zaleca się lakierowania kontrastowego, ponieważ zawsze sprzyja ono olśniewaniu, maskuje kształty oraz łatwo wywołuje zjawisko powidoku. Trzeba tu nadmienić, że niektóre barwy, np. czerwona z zieloną tworzą kontrast tylko wówczas, kiedy są jednakowej jasności a w innym przypadku od razu powstaje dysharmonia, nawet jeżeli kolor jasnozielony zastąpi się jasnoszarym. Zasadniczo należy unikać wszelkiej dysharmonii barw lakierowania samochodu, ponieważ stwarza to potencjalne niebezpieczeństwa w ruchu drogowym. Wprawdzie niekiedy ograniczona dysharmonia jest względnie nieszkodliwa, ale już choćby ze względu na złożoność i trudność oceny stopnia zagrożenia raczej powinno się w ogóle rezygno z dysharmonii. Powyższe dotyczy zwłaszcza umieszczania barwnych reklam lub napisów na nadwoziach samochodów. Wprawdzie dysharmonia i silne kontrasty przykuwają uwagę patrzących, lecz jednocześnie katastrofalnie wzrasta zagrożenie ruchu drogowego. Nawet jeżeli reklama lub napis nie wywołuje olśniewania lub zjawiska powidoku, to już tylko przez maskowanie kształtu samochodu mogą powstawać poważne niebezpieczeństwa, zwłaszcza w ożywionym ruchu drogowym. Z uwagi na komfort jazdy lub zabezpieczenie transportowanych ładunków wymaga się z reguły, aby do wnętrza kadłuba nie mogły przenikać spaliny, pył lub krople deszczu czy płatki śniegu, — izolacja akustyczna; z uwagi na komfort jazdy wymaga sie możliwie skutecznego tłumienia dźwięków przenikających z otoczenia do wnętrza kadłuba; dotyczy to również Odgłosów towarzyszących pracy zespołów samochodu (np. silnika). Klasyfikacja nadwozi samochodów osobowych z uwagi na konstrukcję opiera się na uwzględnianiu trzech czynników: wielkość obciążeń przejmowanych przez kadłub i działających na zespoły podwozia, — rozwiązanie struktury nośnej kadłuba, — rodzaj materiału użytego do budowy nadwozia. Udział nadwozia w przejmowaniu obciążeń działających na samochód zależy od rozwiązania elementów na których zawieszone są jego główne zespoły. Nadwozie nieniosące jest osadzone na ramie Za pośrednictwem elastycznych podkładek lub sprężyn. Rama stanowi trzon pojazdu wiążący zespoly podwozia w calość konstrukcyjną i przenoszący działające na nie obciążenia. [podobne: wzorcowanie mierników, wzorcowanie mierników gdańsk, wzorcowanie mierników Katowice]

Tags: , ,

Comments are closed.

Powiązane tematy z artykułem: Części samochodowe od najlepszych producentów sprzątanie hal magazynowych wzorcowanie mierników